معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه پیامک های تبلیغاتی اپراتورها نیز جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب می شود و باید حذف شود، گفت: تا پیش از این تبلیغاتی که از سوی اپراتورها به مشترک ارسال می شد، در دسته پیامک های اسپم قرار نمی گرفت، امّا در این طرح جدید، اپراتور را مم کرده ایم در صورت درخواست کاربر برای حذف پیامک های تبلیغاتی، پیامک های خودشان را نیز باید قطع کنند.


ارسال پیامک تبلیغاتی
یک روش بازاریابی است که در آن پیامک های متنی یا چندرسانه ای به تعداد زیادی از افراد یا گروه های هدف ارسال می شوند تا محصولات یا خدمات مشخصی را تبلیغ کنند. این فرآیند به کمک سامانه های پیامکی یا شرکت های ارسال پیامک انجام می شود.

عباسی شاهکوه با اشاره به اختلالاتی که در آغاز اجرای این طرح بر روی شبکه اپراتورهای موبایل دیده می شود، تاکید کرد: در ساعات اولیه اجرای این طرح، به دلیل افزایش بار ترافیکی مشکلاتی در نحوه اجرای آن پیش آمد که با افزایش سرور از سوی اپراتورها، هم اکنون مشکل تا حدی برطرف شده است؛ امّا به طور قطع به چندروز زمان نیاز داریم تا این سرویس پایدار شود.

وی اضافه کرد: این طرح به تدریج در حال تکمیل شدن است و در این مرحله موفق شده ایم که یک چارچوب یکسان را برای هماهنگی و مقررات گذاری در حوزه ساماندهی پیامک های انبوه اجرایی کنیم. به تدریج نقاط ضعف این سیستم اصلاح و برطرف می شود. ممکن است در چندروز نخست، این طرح با اختلالاتی همراه باشد اما به مرور تکمیل می شود.

معاون رگولاتوری با تاکید بر یکسان سازی نحوه درخواست مشترکان برای قطع سرویس های پیامکی، افزود: این سرویس با نظارت کامل و مستقیم رگولاتوری انجام می شود و به زودی قابلیت های دیگری مانند آمارگیری و نظرسنجی را نیز به این سامانه اضافه خواهیم کرد تا در صورت نیتی کاربران، موضوع به صورت مستقیم پیگیری شود.

سامانه پیامکیلیمو اس ام اس کاملترین امکانات سامانه پیامکی ها دیگر را دارد ولی با این تفاوت که برای استفاده از سامانه هزینه ای پرداخت نمی کنید .

پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورهای موبایل قطع می‌شود

پیامک ,سامانه ,تبلیغاتی ,سرویس ,صورت ,اجرای ,اپراتورهای موبایل ,ارسال پیامک
مشخصات